#1 2011-02-25 15:43:00

 Ruumei

Tsukikage

Skąd: Bieszczady
Zarejestrowany: 2011-02-24
Posty: 16
Punktów :   

Techiniki Suiton

Suiton (w wodzie ukrycie) jest to NinJutsu opierające się na kontroli i przekształcaniu wody. Jutsu tego żywiołu opierają się na tworzeniu wodnych ścian, pocisków i potworów z wody, a także wirów, czy też klonów wodnych. Suiton jest największym atutem klanu Hyouton, który opanował tę sztukę do takiego poziomu, że potrafi kontrolować wodę w różnych stanach skupienia, nie tylko jako ciecz. W środowisku wodnym, kiedy użytkownik ma w pobliżu jakieś duże źródło wodne, bardzo ciężko wygrać jest z kimś kto panuje nad tym żywiołem. Wbrew pozorom wodny pocisk może być równie skuteczny w walce
co pocisk ogniowy, a walce Katon vs Suiton może się okazać nawet dużo skuteczny.

Techniki Rangi D(Wymagane Genin czakra +500)



Mizu no Tatsumaki
Ranga: D
Chakra: 120
Opis: Użytkownik tworzy małe tornado z wody, poruszające się z dużą prędkością. ktoś kto w nie wpadnie nie może formować żadnych pieczęci dopóki nie zostanie przez nie wyrzucony. Tornado utrzymuje się tylko kilka sekund.

Taihoudan
Ranga: D
Chakra: 120
Opis: Użytkownik przy mocnym wydechu wypuszcza z ust spory strumień wody o dość dużym ciśnieniu, co może odrzucić przeciwnika i spowodować jego bolesne uderzenie o jakiś twardy przedmiot (skała, drzewo).

Teppoudama
Ranga: D
Chakra: 250
Opis: Technika podobna do Jutsu Endan (Katon), z tą różnicą, że w tym przypadku wypluwamy pocisk wodny zamiast ognistego.



Suigadan
Ranga: D
Chakra: 50 x 1 kolec
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Jutsu polega na wytworzeniu wysuwających się z wody kolców (oczywiście stworzonych z wody), które poruszają się całkiem szybko w kierunku najbliższego celu. Musimy uważać, żeby nie stworzyć ich bliżej siebie niż przeciwnika, gdyż wtedy zaatakuje nas własna technika. Technika rozwija się wraz z użytkownikiem. Razem z kolejnymi poziomami (Gennin - Chuunin - Jounin - Special-Jounin -Sage) możemy tworzyć kolejno: 1,3,5,7 i 9 wodnych kolców.

Techniki Rangi C(Wymagany poziom Chuunin czakra +1500)



Daibakuryuu no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 350
Opis: Technika działa tylko w środowisku wodnym (na wodzie lub w wodzie) ! Technika jest tym skuteczniejsza, im głębszy jest akwen wodny, na którym została użyta. Polega ona na wytworzeniu dużego wiru wodnego, który wciąga wszystko, co jest w jego zasięgu i ściąga to na samo dno. Jeśli akurat woda będzie wystarczająco głęboka przeciwnik może udusić się wciągnięty w wodną otchłań. Jest to kolejna technika, która blokuje wykonywanie pieczęci złapanym w nią przeciwnikom.

Mizu Bunshin no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 500 x 1 klon
Opis: Tworzy wodne klony o właściwościach identycznych jak klony Kage Bunshin, tyle że wymagają one bliskości wody do powstania. Te klony mają fizyczną postać i mogą tworzyć pieczęcie, jednak po przyjęciu choćby jednego ciosu znikają i nie mogą zbytnio oddalać się od twórcy.

Mizu no Muchi

Ranga : C
Chakra: 450
Opis: Tworzy wytrzymały bicz z wody, który nadaje się do walki, wiązania jeńców jak i ułatwienia sobie ucieczki, czy przyspieszenia podróży
.

Suijinheki
Ranga: C
Chakra: 1000
Opis: Wypuszczamy z ust dużą ilość wody, która tworzy przed nami grubą ścianę sporej wielkości. Technika bardzo przydatna, gdy nie mamy gdzie uciec przed atakiem
.

Mizu Tensou no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 250
Możemy ukryć sie w każdym, nawet najmniejszym zbiorniku wodnym. Do
póki jesteśmy ukryci przeciwnik nas nie widzi ale nie możemy wykonywać jutsu

Suirou no Jutsu
Ranga: C
Chakra: 1200
Opis: Zamyka przeciwnika w wodnej pułapce, z której bardzo trudno się uwolnić, może ją rozbić tylko naprawdę bardzo mocna fizycznie technika. Pułapkę musimy cały czas utrzymywać jedną ręką i nie możemy się z nią przemieszczać, przez co technika nie zawsze się sprawdza przeciw wielu przeciwnikom.

Techniki Rangi B(wymagane Juonin lub Medic Ninja Czakra +5000)



Kokuun no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 1700
Opis: Nietypowa technika należąca do tego żywiołu. Polega ona na sprowadzeniu deszczowych chmur nad wybrany obszar i zesłanie z nich deszczu, który jednak nie jest deszczem z wody, a z łatwopalnego, czarnego płynu. Potem wystarczy np. notką podpalić jedną z kropel, a cały obszar zajmie się ogniem. Technika ma całkiem spore pole rażenia, jednak jest dosyć nieprzewidywalna i wymaga dużej ilości chakry, gdyż nie jest to standardowa kontrola wody.

Suikoudan no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 1000
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy duży wodny strumień, który bardzo szybko atakuje wybrany przez nas cel. Technika ma całkiem duży zasięg.

Suiryuudan no Jutsu
Ranga: B
Chakra: 2400
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Tworzy szybko poruszającego się, wielkiego wodnego smoka, który ma dwukrotnie większy zasięg, niż technika Suikoudan, jednak wraz z oddalaniem się od źródła powstania jego moc spada.

Suishouha
Ranga: B
Chakra: 3500
Opis: Tworzy ogromne wodne tornado wodą wypuszczaną z ust. Tornado ma właściwości podobne jak w jutsu Mizu no Tatsumaki, jednak ma większy zasięg, większe pole rażenia i dłuższy czas trwania, w dodatku można w pewnym stopniu kontrolować kierunek jego ruchu.

Techniki Rangi A (Wymagane Special Juonin,ANBU, lub Sannin +10000)



Baku Suishouha
Ranga: A
Chakra: 5000
Opis: Jedna z najbardziej lubianych technik w środowisku użytkowników Suitonu. Polega na wypuszczeniu z ust ogromnej ilości wody, która zalewa całą okolicę, utrudniając ruch wrogowi, mogąc go zatopić (to przecież ogromne ciśnienie wody !) i umożliwiając wykonanie wielu wodnych technik nie do użycia na suchym terenie. Jutsu zamienia całą okolicę w jedno wielkie jezioro.

Goshoku Zame
Ranga: A
Chakra:  7500
Opis:Techniki tej można użyć tylko w środowisku wodnym. Polega ona na przywołaniu pięciu rekinów, stworzonych wyłącznie z wody i chakry. Bestie okrążają, po czym atakują swoją ofiarę zębami i płetwami. Potrafią one rozszarpać nawet bardzo silnego shinobi. Ponadto są odporne na ataki fizyczne, ponieważ po otrzymaniu obrażeń potrafią się bardzo szybko zregenerować.


Daibakufu no Jutsu
Ranga: A
Chakra: 9000
Opis: Technika skuteczna tylko w wodzie, na wodzie lub tuż obok wody ! Użytkownik tego Jutsu tworzy z wody ogromną falę, która zalewa przeciwnika przygniatając go masami wody o wadze
setek ton. Technika dosłownie miażdży i topi przeciwnika jednocześnie.

Suiton: Takitsubo no Jutsu
Ranga:A
Chakra:2500
Opis:Można wytworzyć wodospad.

Techniki  o randze S(Wymagane Kage Lub Sannin + 50000)



Mizukuri no Yaiba

Ranga: S
Chakra: 25000
Opis: Dzięki tej technice użytkownik może z wody stworzyć praktycznie niezniszczalny miecz, zdolny przebić najtwardszy nawet materiał. Miecz ten posiada wytrzymałość, jakiej nie ma żaden ze znanych nam metali.


Cel uświęca środki.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.drogashinobirpg.pun.pl www.motocykl.pun.pl www.panoramiczna.pun.pl www.wiedzminonline.pun.pl www.starozytnirycerze.pun.pl